Welcome to Condé Nast

Welcome to Condé Nast

Condé Nast is the premier media company in the world. Around the world, our global brands embody excellence in their segments. The Condé Nast Germany portfolio includes VOGUE, GLAMOUR, GQ, AD and WIRED.

Our Brands

  • VOGUE

    Before it's in Fashion, it's in VOGUE!

    It’s a synonym for fashion consciousness - for style, joie de vivre, and indulgence. Trendsetting, full of surprises, and enriching the fashion experience, VOGUE has been a leader on the global fashion scene for many years.
  • GLAMOUR

    GLAMOUR – Glam as you are!

    Glam as you are! GLAMOUR is the guide to trends and styles in fashion and beauty, and one of Germany’s most successful women’s magazines.
  • GQ

    GQ – Lifestyle for men with standards

    GQ - lifestyle for men with standards. With wit, charm, journalistic skill, and a clear attitude, GQ takes you inside the world of the gentleman - from business to relationships, and from fashion to mobility.
  • AD

    AD – the best in interiors, style, design, art, and architecture

    AD stands for interior design at a world-class level and invites its readers to discover the best of interior design and furnishings, architecture, art, and all other aspects of upscale living.
  • WIRED

    WIRED – Future is a mindset

    Whether it’s technology, digital culture, science, business, or design - WIRED makes the fascination of the new palpable, and reports on people, innovations, and big ideas that will change our lives forever.

Unser Marken

AD Architectural Digest is published in print and digital ten times a year, covering the entire spectrum of modern savoir vivre – from design and interiors to travel and fashion.
Month after month, VOGUE presents the best of the international fashion world with editorial acuity and spectacular visuals – in print and in the digital version.
Every month, GLAMOUR presents current fashion and beauty trends in its print and digital editions.
GQ is lifestyle for men with standards. Appearing twelve times a year, as a print magazine and digital edition, GQ takes you inside the world of the gentleman, with wit, charm, journalistic skill, and a clear attitude.
WIRED reports on subjects from technology, digital culture, science, business, and design and is dedicated to the people, innovations, and big ideas that change our lives forever.

News

WIRED.de beendet Redaktionsbetrieb in Deutschland

WIRED.de wird zum Ende des Jahres den Redaktionsbetrieb in Deutschland einstellen.

VOGUE Deutschland überrascht zum Start ins 40. Jubiläumsjahr mit Helene Fischer pur und natürlich auf dem Cover

Modebibel plant ein Jahr voller ungewöhnlicher Schwerpunkt-Ausgaben und neuer Marken-Erlebnisse

40 Jahre Mode, 40 Jahre visionäre Inspiration und stilprägende Fotografie: VOGUE Deutschland startet ins Jubiläumsjahr 2019 mit einer Überraschung, die für Diskussionen sorgt: Helene Fischer ungeschminkt und unretouchiert auf dem Cover. Kameralegende Peter Lindbergh inszenierte die deutsche Entertainerin, die es kürzlich als einzige Europäerin in die Top-Ten-Liste der bestverdienenden Künstler von Forbes schaffte, für die am 4. Dezember erscheinende Januar-Ausgabe.

Zweiter AD Design Summit in der Alten Kongresshalle München, u.a. mit Patricia Urquiola, Pierre Yovanovitch und Niklas Maak

Gestern lud das Stil- und Interior-Design-Magazin AD Architectural Digest zum zweiten AD Design Summit in die Alte Kongresshalle nach München ein.

Internationales Staraufgebot in Berlin: GQ kührt die "GQ Men of the Year 2018" bei glamouröser Award-Gala

Herbert Grönemeyer live / Ehrungen u.a. für Bastian Schweinsteiger, Patrick Dempsey, Henry Cavill und Orlando Bloom

Das Stil-Magazin GQ Gentlemen’s Quarterly feierte gestern Abend in der Komischen Oper Berlin das 20. Jubiläum der GQ Men of the Year Awards. Bei der stilvollen Gala wurden die begehrten GQ Awards in zehn Kategorien an nationale und internationale Stars aus der Show-, Musik- und Modebranche sowie aus Sport und Kultur verliehen.