Welcome to Condé Nast

Welcome to Condé Nast

Condé Nast is the premier media company in the world. Around the world, our global brands embody excellence in their segments. The Condé Nast Germany portfolio includes VOGUE, GLAMOUR, myself, GQ, AD and WIRED.

Our Brands

  • VOGUE

    Before it's in Fashion, it's in VOGUE!

    It’s a synonym for fashion consciousness - for style, joie de vivre, and indulgence. Trendsetting, full of surprises, and enriching the fashion experience, VOGUE has been a leader on the global fashion scene for many years.
  • GLAMOUR

    GLAMOUR – Glam as you are!

    Glam as you are! GLAMOUR is the guide to trends and styles in fashion and beauty, and one of Germany’s most successful women’s magazines.
  • myself

    myself – making women strong!

    myself is aimed at self-confident, strong women who take charge of life. The magazine reports in depth on subjects that are as varied as the lives of its readers.
  • GQ

    GQ – Lifestyle for men with standards

    GQ - lifestyle for men with standards. With wit, charm, journalistic skill, and a clear attitude, GQ takes you inside the world of the gentleman - from business to relationships, and from fashion to mobility.
  • AD

    AD – the best in interiors, style, design, art, and architecture

    AD stands for interior design at a world-class level and invites its readers to discover the best of interior design and furnishings, architecture, art, and all other aspects of upscale living.
  • WIRED

    WIRED – Future is a mindset

    Whether it’s technology, digital culture, science, business, or design - WIRED makes the fascination of the new palpable, and reports on people, innovations, and big ideas that will change our lives forever.

Unser Marken

AD
VOGUE
GLAMOUR
myself
GQ
WIRED
AD Architectural Digest is published in print and digital ten times a year, covering the entire spectrum of modern savoir vivre – from design and interiors to travel and fashion.
Month after month, VOGUE presents the best of the international fashion world with editorial acuity and spectacular visuals – in print and in the digital version.
Every month, GLAMOUR presents current fashion and beauty trends in its print and digital editions.
myself is aimed at strong, confident women who take charge of life. In both the print and digital editions, myself reports in depth on subjects that are as varied as the lives of its readers.
GQ is lifestyle for men with standards. Appearing twelve times a year, as a print magazine and digital edition, GQ takes you inside the world of the gentleman, with wit, charm, journalistic skill, and a clear attitude.
WIRED reports on subjects from technology, digital culture, science, business, and design and is dedicated to the people, innovations, and big ideas that change our lives forever.

News

Petra Harms ist neue Ressortleiterin für die Themen Food, Reise und Wohnen von myself

Petra Harms verantwortet ab sofort als neue Ressortleiterin des Frauenmagazins myself die Themen Food, Reise und Wohnen.

Neue Führungsposition im Digitalbereich von Condé Nast: Patrick Rexroth ist Head of Digital Audience Development

Patrick Rexroth ist neuer Head of Digital Audience Development bei Condé Nast. Unter dieser neu geschaffenen Position wird aktuell das Audience Development Team aufgebaut, in dem die Bereiche SEO, Data und Social Media Analytics sowie Performance Marketing angesiedelt sind. Gemeinsam mit seinem Team hat Patrick Rexroth die Aufgabe, die Nutzer der digitalen Verlagsprodukte auf Basis von Datenanalysen bestmöglich zu verstehen und durch die synergetische Vernetzung von SEO, Social Media und Performance Marketing die Reichweiten und Nutzerbindung zu steigern. Der 38-Jährige berichtet in dieser Funktion an Krischan Lehmann, Digital Director bei Condé Nast.

Shopping 3.0: Die GLAMOUR Shopping-Week mit neuen App-Features und eigener Website weiter auf Wachstumskurs

Let’s shop together: 147 Partnermarken und über 100 Angebote erstmals auch für Männer

Dress up! Speak up! / Zum Weltfrauentag inszeniert VOGUE Pop-Ikone Madonna und erscheint mit drei verschiedenen Titelmotiven / VOGUE Business porträtiert bemerkenswerte Karrierefrauen

Sie ist die provokanteste, radikalste und erfolgreichste Frau in der Musikgeschichte: Pop-Ikone Madonna denkt mit 58 Jahren kein bisschen daran, sich zur Ruhe zu setzen – sie ist politischer denn je und engagiert sich leidenschaftlich gegen die Diskriminierung von Frauen, wie kürzlich beim Women’s March in Washington, wo sie mit ihrer wütenden Ansprache einmal mehr zur medialen Sensation wurde. VOGUE Deutschland hat Madonna zum Shooting in New York getroffen. Für die April-Ausgabe, die zum Weltfrauentag am 8. März erscheint, inszenierte das Fotografen-Duo Luigi+Iango die Queen of Pop in einer 18-seitigen Modestrecke.