Welcome to Condé Nast

Welcome to Condé Nast

Condé Nast is the premier media company in the world. Around the world, our global brands embody excellence in their segments. The Condé Nast Germany portfolio includes VOGUE, GLAMOUR, GQ, AD and WIRED.

Our Brands

  • VOGUE

    Before it's in Fashion, it's in VOGUE!

    It’s a synonym for fashion consciousness - for style, joie de vivre, and indulgence. Trendsetting, full of surprises, and enriching the fashion experience, VOGUE has been a leader on the global fashion scene for many years.
  • GLAMOUR

    GLAMOUR – Glam as you are!

    Glam as you are! GLAMOUR is the guide to trends and styles in fashion and beauty, and one of Germany’s most successful women’s magazines.
  • GQ

    GQ – Lifestyle for men with standards

    GQ - lifestyle for men with standards. With wit, charm, journalistic skill, and a clear attitude, GQ takes you inside the world of the gentleman - from business to relationships, and from fashion to mobility.
  • AD

    AD – the best in interiors, style, design, art, and architecture

    AD stands for interior design at a world-class level and invites its readers to discover the best of interior design and furnishings, architecture, art, and all other aspects of upscale living.
  • WIRED

    WIRED – Future is a mindset

    Whether it’s technology, digital culture, science, business, or design - WIRED makes the fascination of the new palpable, and reports on people, innovations, and big ideas that will change our lives forever.

Unser Marken

AD Architectural Digest is published in print and digital ten times a year, covering the entire spectrum of modern savoir vivre – from design and interiors to travel and fashion.
Month after month, VOGUE presents the best of the international fashion world with editorial acuity and spectacular visuals – in print and in the digital version.
Every month, GLAMOUR presents current fashion and beauty trends in its print and digital editions.
GQ is lifestyle for men with standards. Appearing twelve times a year, as a print magazine and digital edition, GQ takes you inside the world of the gentleman, with wit, charm, journalistic skill, and a clear attitude.
WIRED reports on subjects from technology, digital culture, science, business, and design and is dedicated to the people, innovations, and big ideas that change our lives forever.

News

Condé Nast Manufaktur gewinnt Hosenlabel Raffaello Rossi als Neukunden und gestaltet den Auftritt der Frühjahr-Sommer-Kollektion 2019

Die Condé Nast Manufaktur gewinnt die Schera GmbH mit ihrem Hosenlabel Raffaello Rossi und der Kapsel Raffaello Rossi Trendline als Neukunden. Die Content Marketing- und Kreativagentur des Condé Nast Verlags konzipierte und realisierte die neue Omni-Channel-Marketing-Kampagne für die Frühjahr-Sommer-Kollektion 2019 des Hosenherstellers.

 

 

#WHATMATTERS | VOGUE zeigt Menschen und Mode die bewegen

Was zählt wirklich? Die heute erscheinende August-Ausgabe von VOGUE widmet sich unter dem Motto „What matters“ gesellschaftsrelevanten Engagements in der Modewelt. Dreizehn Protagonistinnen, darunter die vier August-Coverstars Naomi Campbell, Doutzen Kroes, Edie Campbell und Anja Rubik, erzählen darin von ihren Herzensprojekten: vom Einsatz für Naturschutz, über den Kampf gegen Rassismus und Diskriminierung bis zu ihren Kampagnen für sexuelle Aufklärung und gegen Missbrauch und Ausbeutung in der Modelbranche.

Alexandra Bondi de Antoni ist Executive Editor von VOGUE.de

VOGUE.de hat eine neue Redaktionsleiterin: Alexandra Bondi de Antoni übernimmt ab sofort als Executive Editor die Leitung der digitalen Kanäle von VOGUE Deutschland.

Fashion Week Berlin VOGUE präsentiert Designer und kreative Talente

Neu in dieser Saison: „VOGUE Salon Photo“ und die „VOGUE Fashion Party“
Zur kommenden Berlin Fashion Week gibt VOGUE wieder kreativen Talenten und Designern eine Bühne: Beim „VOGUE Salon“ werden Designtalente präsentiert und beim „VOGUE Salon Photo“ zum ersten Mal die Arbeiten junger Kamerakünstler. Auch bei der „ZEITmagazin & VOGUE Konferenz“ zum Thema „Change Fashoin“ und in einer Kooperation mit dem KaDeWe stehen junge Designer sowie die Zukunft der Mode im Mittelpunkt. Mit der „Fashion Party“ startet VOGUE zudem ein neues Event-Format und lädt die Branche zum Abschluss der Modewoche zum Get-together.